Е тва е вариатора, но на 16 клапановите мотори - стои на вала за смукателните клапани!
Известие
Collapse
No announcement yet.
Колеги какво мислите! Ангренажен ремък или ангренажна верига е по добре!
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Първоначално публикувано от dolls Покажи съобщениеЗа какво служи този бумбалник?Аз май до сега не съм го срещал или не съм обърнал мнимание.
Крайния резултат е сравнително по голяма гъвкавост и мощност на двигателя за неговия работен обемsigpicAlfa 155 2.0 16v
Comment
-
Здравейте!
Ако позволите и моето мнение.
16 клапановите са пълна издънка.
Фиатова измишльотина от времето на жигулитата с чугунен блок и едва със 7 коня повече!
2,0 8в - 143к.с и 2,0 16в 150 к.с
Тежи около 40 кила повече и 7 коня трудно компенсират собственото си тегло.
Говоря само за 2,0 8в и 2,0 16в
За останалите мотори не искам и да знам - те са подходящи за типо или пунто, не и за тази красива машина 155
ХАХАХAlfa 155 2.0TS 8V '93
sigpic
VW LADAVAGEN '81
CHRYSLER 3.3L V6 - БИВШ
Comment
-
Първоначално публикувано от vaklinator Покажи съобщениеЗдравейте!
Ако позволите и моето мнение.
16 клапановите са пълна издънка.
Фиатова измишльотина от времето на жигулитата с чугунен блок и едва със 7 коня повече!
2,0 8в - 143к.с и 2,0 16в 150 к.с
Тежи около 40 кила повече и 7 коня трудно компенсират собственото си тегло.
Говоря само за 2,0 8в и 2,0 16в
За останалите мотори не искам и да знам - те са подходящи за типо или пунто, не и за тази красива машина 155
ХАХАХsigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...
Comment
-
Първоначално публикувано от vaklinator Покажи съобщениеЗдравейте!
Ако позволите и моето мнение.
16 клапановите са пълна издънка.
Фиатова измишльотина от времето на жигулитата с чугунен блок и едва със 7 коня повече!
2,0 8в - 143к.с и 2,0 16в 150 к.с
Тежи около 40 кила повече и 7 коня трудно компенсират собственото си тегло.
Говоря само за 2,0 8в и 2,0 16в
За останалите мотори не искам и да знам - те са подходящи за типо или пунто, не и за тази красива машина 155
ХАХАХ
Даването на газ, води до пристрастяване!
Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
Volvo V50 2.0D by RuBig
Comment
-
Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщениеАз пък от написаното не съм съгласен само с частта че 16 клапановите са издънка. Не мисля че са издънка - просто са по-чувствителни на ненавременна смяна на консумативи и поддръжка. И после колата с тоя немърливо гледан мотор си я купуваме и викаме че са калпави моторите. Да по-скъпи са за поддръжка, но като са карани без да се следят сроковете за смяна на комсумативи става така!sigpicAlfa Romeo 155 2.5 TD 96год.VM 31B,155 2.0 16V 96 год и Fiat Tipo 1.6 IE 95 год.
Comment
-
Първоначално публикувано от millko Покажи съобщениеНай-накрая нещо умно написано.Ама то от Казанлък сме си все умни глави.Много пристрастени има май в този раздел.Ако иска някой да се пробва с моята "издънка",приемам всякакви предизвикателства.В момента сменям съединител и след 3 дена съм готов.Между другото,като изключим един дребен ел.проблем за 2 год. и около 90 000 км.друго не съм сменял.А,забравих-понеже карам основно на газ и сега ще сменям изпускателен колектор.а заради промяната на ограничитела предимно ,7300) е доста голяма заплаха за 16 клапановите!!!Даже да не кажа нещо силно ,но практиката показва че и нерядко 8 клапановия се представя по-добре.... Ако е наистина читав...
А по темата... мисля ,че ако още се правеха двигателите с веригата тази тема щеше да е излишна... В смисъл ,че ако се правеха все още предполагам щяха да го модернизират малко а като прибавим и невероятната му здравина... става веченLast edited by mimouzunov; d.m.y г., 21:45.sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...
Comment
-
Ако говорехме за чисто нови двигатели (включвам и такива от ремонт) можеби темата щеше да е по...!!!Сега едните говорят колко вървели 16 клапановите а другите (като мен) колко пък били здрави 8 клапановите!!И двете твърдения са вярни ,но все пак говорим за двигатели които неса първа младост!Оттук единственото смислено сравнение м-у двата двигателя е надеждноста... Един бърз преглед из форума показва колко 8 и 16 клапанови двигатяля има извън строя (гръмнали)ТА КОИ Е ПО-ДОБРИЯ НЕРАЗБРАХ А ТИ
Маи верижния....
И темата, ако сте забравили началото и гласеше "кое е по-добре" а не кое е по-бързо!!!Има разлика!!!!По-добре не винаги значи по-бързо!!!
Last edited by mimouzunov; d.m.y г., 22:40.sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...
Comment
-
Колеги от вашите отговори си направих една реална представа за двигателите.За това съм много благодарен на всички отзовали се на моето запитване! Аз за себеси реших ,че ако трябва да избирам,ще избера алфа155 с двигател 1.7 или1.8 бензинов! Неми трябва много да бяга, не е много слаба,и е доло горе икономична!Благодаря на всички за мненията им!
Comment
-
Първоначално публикувано от dolls Покажи съобщениеАз за себеси реших ,че ако трябва да избирам,ще избера алфа155 с двигател 1.7 или1.8 бензинов! Неми трябва много да бяга, не е много слаба,и е доло горе икономична:'93 ALFA ROMEO 155 2.0 TS
'98 ALFA ROMEO 166 2.0 V6 TB
Comment
-
Първоначално публикувано от dolls Покажи съобщениеБлагодаря за съвета! Ще го имам в предвид. някой може ли да каже как си движи разхода на 2.0 мотор при нормално каране?
на извънградско 7 при 140 км/час
Колата е та газ.!!!
П.П. Ако я караш пенсионерската с 90 примерно НЕ ДАВА ПО-НИСЪК пазход - от опит!!!
Не си наливай кофти масло в двигателя. Мотул 6100 е добро. Забрави за Селения 20К-много шумен става мотора, не ми харесва.Last edited by vaklinator; d.m.y г., 09:37.Alfa 155 2.0TS 8V '93
sigpic
VW LADAVAGEN '81
CHRYSLER 3.3L V6 - БИВШ
Comment
-
Първоначално публикувано от dolls Покажи съобщениеБлагодаря за съвета! Ще го имам в предвид. някой може ли да каже как си движи разхода на 2.0 мотор при нормално каране?
навън -7 - 9
също на газ0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
Автогаз сервиз-
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727
Comment
-
Първоначално публикувано от robygas Покажи съобщениеГрадско-13
навън -7 - 9
също на газsigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...
Comment
Comment